"מחרימים את המחרימים" • פנייה: החרימו את השבעת החכי"ם הערבים

איתי גדסי No Comments on "מחרימים את המחרימים" • פנייה: החרימו את השבעת החכי"ם הערבים

ח"כ שלמה קרעי פונה לכלל חברי הכנסת מימין ומשמאל לקראת השבעת חברי הרשימה המשותפת במליאה וקורא להם להחרים את השבעתם, "הגיע הזמן לומר באופן חד וברור לח"כים מהסיעות הערביות, שמי שלא מכבד את הכנסת ואת ריבונות מדינת ישראל, יתבזה בעצמו"

ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) פונה היום (ראשון) אל חברי כנסת ישראל לקראת השבעת חברי הכנסת מחר (שני) של חברי הרשימה המשותפת, ודורש להחרים את טקס ההשבעה, לאחר שהם לא יתייצבו בזלזול מופגן והחרימו את הטקס של כלל חברי הבית.

בדבריו כותב קרעי: "חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ביזו והחרימו את הכנסת בהשבעה החגיגית של הכנסת ה-22 ומחר הם "יצהירו אמונים" בפתיחת מליאת הכנסת. מי שמחרים את הכנסת צריך להיות מוחרם בעצמו ועל כן אני קורא לחברי הכנסת מימין ומשמאל לא להיכנס למליאה בזמן הצהרות האמונים שלהם".

עוד מנמק קרעי את הצעתו, הזלזול בכנסת חמור יותר כאשר מתברר שראש הרשימה המשותפת, איימן עודה, שוב לא יגיע להצהיר אמונים ובחר במקום זאת להשתתף בכנס בוושינגטון של השדולה שפועלת נגד ישראל, "ג'יי סטריט",

קרעי מסיים את קריאתו וכותב, אני מאמין כי הגיע הזמן לומר באופן חד וברור לח"כים מהסיעות הערביות, שמי שלא מכבד את הכנסת ואת ריבונות מדינת ישראל, יתבזה בעצמו וקורא לכם להצטרף אלי, "כי מכבְּדי אֶלבד ובזי יקלו" (שמואל א ב) מסיים חבר הכנסת את מכתבו.



0 תגובות